Veelgestelde vragen over bestellen

Hieronder vind je de meestgestelde vragen over bestellen. Als je vraag er niet tussen staat kun je ons altijd mailen en/of bellen, we helpen je graag verder.

Ik heb een bestelling gedaan, maar geen bevestiging gekregen, wat kan ik doen?

Helaas kan het soms voorkomen dat automatische mails, zoals een bevestigingsmail, in je spam map terechtkomen. Kun je hier nog steeds geen mail vinden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: iDEAL, Krediet- en debetkaarten (+ € 0,95), Klarna Achteraf Betalen (+ € 0,95) en PayPal.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Direct na de afronding van je bestelling vind je de factuur in de bijlage van de mail en in je account onder mijn bestellingen. Log hiervoor in met het mailadres waarmee je besteld hebt.

Kan ik mijn producten zelf komen uitzoeken?

Op dit moment kun je bij ons alleen online producten bestellen. Hoe graag we je ook zouden willen verwelkomen in een fysieke winkel, is dit helaas nog niet mogelijk. Uiteraard mag je er wel vanuit gaan dat we de mooiste producten voor je uitzoeken en zorgvuldig zullen inpakken en verzenden.