Meest gestelde vragen over terugsturen

Ik wil mijn kamerplant terugsturen, wat kan ik doen?

Het kan helaas voorkomen dat je niet tevreden bent met jouw kamerplant. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact met ons opnemen via het contactformulier onderaan deze pagina en drie foto’s van de geleverde kamerplant en het verzendlabel toevoegen. Dan gaan we direct aan de slag om een gepaste oplossing te vinden. Let er wel op dat wij de kosten voor terugsturen niet voor je betalen.

Neem contact op

We doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt je ons bereiken met de volgende gegevens.

PlantenShop24

Mail: info@plantenshop24.nl
Tel: +31 85 4013505

Handelsnaam van ons bedrijf: PlantenShop24

Website: https://plantenshop24.nl/

Ons vestigingsadres:
Rustoordlaan 46
7211 AZ Eefde

KVK: 84783559
BTW: NL863367331B01

Bereikbaarheid:
Maandag: 08:00 tot en met 20:00
Dinsdag: 08:00 tot en met 20:00
Woensdag: 08:00 tot en met 20:00
Donderdag: 08:00 tot en met 20:00
Vrijdag: 08:00 tot en met 20:00
Zaterdag: 09:00 tot en met 17:00
Zondag: Gesloten