Meest gestelde vragen over bezorging

Hoeveel betaal ik voor de verzending van mijn kamerplanten?

Bij ons betaal je helemaal niets voor de verzending van kamerplanten. We bieden standaard gratis verzending aan met PostNL voor Nederland en België.

Maken jullie gebruik van Track & Trace?

Zodra je bij ons kamerplanten hebt besteld en deze zijn verzonden, ontvang je van PostNL een Track & Trace code. Hiermee kun je eenvoudig inzien wanneer jouw kamerplanten worden bezorgd. Mocht je geen Track & Trace code hebben ontvangen controleer dan de spam map in je mail.

De Track & Trace van PostNL geeft aan dat mijn kamerplanten steeds een dag later komen, wat kan ik doen?

Helaas komt het soms voor dat een zending bij PostNL vertraging oploopt. Als het bezorgmoment na twee werkdagen nog steeds wordt uitgesteld, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Ik heb mijn kamerplanten nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Zijn jouw kamerplanten volgens de Track & Trace al bezorgd, maar heb je nog niets ontvangen? Wacht je bestelling dan nog twee werkdagen af. Het kan namelijk voorkomen dat deze vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Mocht je naar twee werkdagen nog steeds niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar deze is niet compleet, wat kan ik doen?

Heb je jouw bestelling ontvangen, maar is deze niet compleet? Het kan zijn dat er nog een pakketje onderweg is of dat deze vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Mocht je naar twee werkdagen nog steeds niet al jouw kamerplanten hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Ik denk dat ik de verkeerde kamerplant geleverd heb gekregen, wat kan ik doen?

Komt de kamerplant die bij jou is bezorgd niet overeen met de bestelling of de afbeeldingen op onze website? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina en voeg drie foto’s van de verkeerde kamerplant en het verzendlabel toe. Als deze inderdaad niet overeen komen en er onderweg iets fout is gegaan komen we met een gepaste oplossing.

Mijn kamerplant is niet de juiste hoogte, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat een kamerplant niet helemaal de juiste hoogte is. Dit komt doordat we onze kamerplanten direct inkopen bij de Nederlandse kwekers. Hierdoor kan het voorkomen dat een kamerplant soms een paar centimeter afwijkt van de hoogte die wordt aangegeven op onze webshop. Mocht de kamerplant toch niet helemaal naar wens zijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina en voeg drie foto’s van de verkeerde kamerplant en het verzendlabel toe. Dan gaan we direct aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.

Mijn kamerplant is beschadigd bezorgt, wat kan ik doen?

Het kan helaas voorkomen dat jouw kamerplant beschadigd geleverd wordt. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact met ons opnemen via het contactformulier onderaan deze pagina en drie foto’s van de beschadigde kamerplant en het verzendlabel toevoegen. Dan gaan we direct aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.

De pot van mijn kamerplant is gebroken bezorgd, wat kan ik doen?

Het kan helaas voorkomen dat de pot van je kamerplant gebroken geleverd wordt. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact met ons opnemen via het contactformulier onderaan deze pagina en drie foto’s van de gebroken pot en het verzendlabel toevoegen. Dan gaan we direct aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.

Mijn kamerplant is geleverd met beestjes (ongedierte), wat kan ik doen?

Het kan helaas voorkomen, zeker tijdens de warme zomermaanden dat de kamerplant bezorgd wordt met een beestje (ongedierte). Het is hierbij moeilijk te bepalen wat toelaatbaar is. Als consument wil je namelijk waarschijnlijk ook dat er zo min mogelijk chemische bestrijdingsmiddelen gebruikt worden, maar je wilt ook geen ongedierte. Sinds tweeduizend negen zijn alleen door de EU goedgekeurde chemische bestrijdingsmiddelen toegestaan wanneer andere bestrijdingsmethoden geen effect hebben. Hierdoor kan een kweker niet meer garanderen dat hij honderd procent ongedierte vrije kamerplanten kan leveren. Samengevat komt het er op neer dat een beestje geaccepteerd moet worden. Als dit een plaag is is het een ander verhaal. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact met ons opnemen via het contactformulier onderaan deze pagina en drie foto’s van het ongedierte en het verzendlabel toevoegen. Dan gaan we direct aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.

Neem contact op

We doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt je ons bereiken met de volgende gegevens.

PlantenShop24

Mail: info@plantenshop24.nl
Tel: +31 85 4013505

Handelsnaam van ons bedrijf: PlantenShop24

Website: https://plantenshop24.nl/

Ons vestigingsadres:
Rustoordlaan 46
7211 AZ Eefde

KVK: 84783559
BTW: NL863367331B01

Bereikbaarheid:
Maandag: 08:00 tot en met 20:00
Dinsdag: 08:00 tot en met 20:00
Woensdag: 08:00 tot en met 20:00
Donderdag: 08:00 tot en met 20:00
Vrijdag: 08:00 tot en met 20:00
Zaterdag: 09:00 tot en met 17:00
Zondag: Gesloten