Meest gestelde vragen over bestellen

Hoe kun je bij ons kamerplanten bestellen?

Bij ons kun je eenvoudig en snel zelf online kamerplanten bestellen. Kies de plant die je wilt bestellen en reken af via het afrekenformulier. Als dit voltooid is zorgen wij ervoor dat je binnen een tot twee werkdagen jouw kamerplanten in huis hebt.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bij ons kun je eenvoudig en snel betalen met Ideal, Klarna, Creditcard en PayPal.

Waar kan ik mijn facturen vinden?

Direct na de aankoop van jouw kamerplanten kun je de factuur vinden onder Mijn Bestellingen. Log hiervoor in met het e-mailadres waarmee je besteld hebt.

Mijn favoriete kamerplant is niet op voorraad, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat jouw favoriete kamerplant niet op voorraad is. Maak je geen zorgen. Zodra de kweker ons laat weten dat een kamerplant weer leverbaar is, passen wij dit direct aan in de webshop. Wanneer dit is, ligt aan de kweker en weten wij vooraf helaas ook nog niet.

Kan ik mijn kamerplanten zelf komen uitzoeken?

Op dit moment kun je bij ons alleen online kamerplanten bestellen. Hoe graag we je ook zouden willen verwelkomen in een fysieke winkel, is dit nu nog niet mogelijk. Uiteraard mag je er wel vanuit gaan dat wij de mooiste kamerplanten voor je uitzoeken en zorgvuldig verzenden.

Neem contact op

We doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt je ons bereiken met de volgende gegevens.

PlantenShop24

Mail: info@plantenshop24.nl
Tel: +31 85 4013505

Handelsnaam van ons bedrijf: PlantenShop24

Website: https://plantenshop24.nl/

Ons vestigingsadres:
Rustoordlaan 46
7211 AZ Eefde

KVK: 84783559
BTW: NL863367331B01

Bereikbaarheid:
Maandag: 08:00 tot en met 20:00
Dinsdag: 08:00 tot en met 20:00
Woensdag: 08:00 tot en met 20:00
Donderdag: 08:00 tot en met 20:00
Vrijdag: 08:00 tot en met 20:00
Zaterdag: 09:00 tot en met 17:00
Zondag: Gesloten