Meest gestelde vragen in de afgelopen 24 uur

Ik heb kamerplanten besteld maar geen bevestiging gekregen?

Helaas komt het soms voor dat automatische mails zoals een bevestigingsmail in je spam map terecht komen. Zie je geen spam map? Probeer dan om in te loggen via een webbrowser op een computer of laptop. Kun je geen mail vinden in je spam map? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Wanneer kan ik mijn kamerplanten verwachten?

Wij streven ernaar om kamerplanten in Nederland en België die voor 17:00 besteld zijn binnen 1-2 werkdagen te leveren. Onze bezorging wordt gedaan door PostNL, zij leveren onze kamerplanten van maandag t/m zaterdag.

Bestellen
Klantenservice > bestellen

Heb je een vraag over bestellen?

Hier vind je alle informatie en veelgestelde vragen over bestellen.

Bezorging
Klantenservice > bezorging

Heb je een vraag over bezorging?

Hier vind je alle informatie en veelgestelde vragen over bezorgen.

Producten
Klantenservice > producten

Heb je een vraag over producten?

Hier vind je alle informatie en veelgestelde vragen over onze producten.

Retour
Klantenservice > retour

Heb je een vraag over retourneren?

Hier vind je alle informatie en veelgestelde vragen over retourneren.

Klachten
Klantenservice > klachten

Heb je een klacht?

Hier vind je alle informatie en veelgestelde vragen over klachten.

Neem contact op

Wij doen ons uiterste best voor jouw als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt je ons bereiken middels de volgende gegevens:

PlantenShop24

Mail: info@plantenshop24.nl
Tel: +31 85 4013505

Handelsnaam van ons bedrijf: PlantenShop24

Website: https://plantenshop24.nl/

Ons vestigingsadres:
Rustoordlaan 46
7211 AZ Eefde

KVK: 84783559
BTW: NL863367331B01

Bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 t/m 17:00
Zaterdag en zondag niet bereikbaar