Kamerplant retourneren

Planten die je via deze webwinkel koopt kunnen niet worden geretourneerd, maar vallen onder onze plantgarantie. Dit doen we niet om je te pesten, maar simpelweg omdat planten door hun kwetsbare aard het retourproces niet zullen overleven. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing op onze planten volgens artikel 8.2 van onze algemene voorwaarden.

Als een plant niet helemaal naar wens of beschadigd is, kun je het best contact met ons opnemen via het contactformulier en 3 foto’s van de plant toevoegen. Dan gaan we direct voor je aan de slag en zorgen we voor een vergoeding of vervanging.

Bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire retour wilt sturen. Wellicht omdat de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, zal de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het contactformulier en 3 foto’s van de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire toevoegen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire aan je doorberekenen. Behandel de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kamerplant ruilen

Planten die je via deze webwinkel koopt kunnen niet worden geruild, maar vallen onder onze plantgarantie. Dit doen we niet om je te pesten, maar simpelweg omdat planten door hun kwetsbare aard het retourproces niet zullen overleven. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing op onze planten volgens artikel 8.2 van onze algemene voorwaarden.

Als een plant niet helemaal naar wens of beschadigd is, kun je het best contact met ons opnemen via het contactformulier en 3 foto’s van de plant toevoegen. Dan gaan we direct voor je aan de slag en zorgen we voor een vergoeding of vervanging.

Bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire ruilen

Wil je jouw geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via het contactformulier, 3 foto’s van de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire en het vervangende product toevoegen. Dan gaan we direct aan de slag. Wel draag je zelf de kosten voor het retourneren van de geleverde bloempot, plantenbak of benodigdheid/accessoire.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat kan ik doen?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. We proberen de bestelling dan nog voor je te wijzigen.