Garantie en retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat met de levering van je planten. Hieronder leggen we je precies uit hoe we dit oplossen en wat je moet doen om dit bij ons aan te kaarten.

Wat is 100% bloei en groeigarantie?

Voor ons betekent dit dat je 100% tevreden bent met onze service en dat je planten in de best mogelijke staat verkeren. Om dit te bereiken reageren we altijd zo snel mogelijk op je berichten en komen we altijd met een gepaste oplossing. We zijn ons ervan bewust dat planten kwetsbare producten zijn en er soms iets fout kan gaan tijdens de verzending. Hieronder leggen we je uit hoe dit bij ons in zijn werk gaat en wat je moet doen bij de meest voorkomende problemen.

Garantie

Standaard bieden we garantie op alle producten in onze webshop. We staan namelijk volledig achter onze producten en willen je graag nog eens terugzien. Als er toch iets mis is met je bestelling, laat dit ons zo snel mogelijk weten door het contactformulier in te vullen met je bestelnummer, 3 foto’s en een toelichting. Dan gaan we direct voor je aan de slag om een gepaste compensatie of vervangend product te vinden.

Bedenktijd en retourneren

Naast onze garantie is het ook mogelijk om je bestelling te retourneren. Je hebt het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden te annuleren. Na annulering heb je nog eens 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige bestelbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Let er hierbij wel op dat je de kosten voor het retourneren zelf moet betalen. Ook moet je ons van tevoren inlichten door het contactformulier in te vullen met je bestelnummer, 3 foto’s en een toelichting. We zullen vervolgens, mits je retour in goede orde ontvangen is, het volledige bestelbedrag inclusief verzendkosten terugstorten.
Groene jungle 3 - PlantenShop24 - 10-2024
Wil je een plant ruilen? Dat is geen probleem. Wat je in dit geval het best kunt doen is ons contactformulier invullen met je bestelnummer, 3 foto’s en een toelichting. De kosten voor het retourneren van de plant moet je zelf betalen.
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. We proberen de bestelling dan nog voor je aan te passen.
Het kan helaas voorkomen dat je plant niet de juiste hoogte heeft. Planten zijn levende organismen die hun eigen gang gaan, waardoor ze niet altijd identiek zijn aan de productafbeeldingen. Daarnaast willen we je altijd de meest verse planten leveren, zodat ze zo lang mogelijk meegaan. Mocht de plant toch niet naar wens zijn kun je het best ons contactformulier invullen met je bestelnummer, 3 foto’s en een toelichting. Dan gaan we direct voor je aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.
Het kan helaas voorkomen dat je plant beschadigd bezorgd wordt. Het blijven kwetsbare producten waar niet iedereen altijd even voorzichtig mee omgaat. Wat je in dit geval het best kunt doen is ons contactformulier invullen met je bestelnummer, 3 foto’s en een toelichting. Dan gaan we direct voor je aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.
Het kan helaas wel eens voorkomen dat je plant geleverd wordt met beestjes of ander ongedierte. Het is hierbij moeilijk te bepalen wat toelaatbaar is. Als consument wil je waarschijnlijk ook dat er zo min mogelijk chemische middelen worden gebruikt, maar je wilt ook geen ongedierte. Wanneer het om een plaag gaat kun je het best ons contactformulier invullen met je bestelnummer, 3 foto’s en een toelichting. Dan gaan we direct voor je aan de slag om een gepaste oplossing te vinden.
De kweekpot van een plant is uitsluitend bedoeld om de wortelkluit bij elkaar te houden tijdens het kweken en de verzending. Mede hierdoor adviseren we altijd om je plant te verpotten zodra je deze ontvangen hebt. Een kapotte kweekpot wordt niet altijd veroorzaakt tijdens transport, maar kan al opgetreden zijn toen de plant nog bij de kweker stond. Ben je nog niet geholpen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.